sovmorgon

Yes har sovmorogn idag, så skönt :D

Vet ni vad idag är det ingen speciell dag, idag är det hannas 18 årsdag :D GRATTIS VÄNNEN <3
image505

_____________________________________________________________________________________
En liten lista :)
JAG FÖR TILLFÄLLET:

Favoritcafé:
spelar faktiskt inte så stor roll, så jag svarar alla :)
Favorittidning: veckorevyn
Bästa saken som hände i sommar: grekland, åhus, niklas,
Favoritplagg i garderoben just nu: har verkligen inte bara 1, så jag svarat ALLT :)
Längd: 169,8
Byter gärna garderob med: Någon kändis meybe :)
Vanligaste färgen på mina kläder: Jag använder verkligen alla färger men kanske, blå vit svart lila osv
Byxa eller kjol: Byxor
Senast utlästa bok: smuts
Mitt rum kan beskrivas som: lagom stort, alltid stökigt, ganska tråkigt
Mig själv med tre ord: poitiv, glad, osjälvisk
Jag tränar: Tränar inget nu pga skada i knät, är snart igång igen i gymet för att sedan övergå till innebandy!
Jag ville bli när jag var liten: Allt möjligt ;b
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: bra!!! :D
Är det nåt du absolut inte äter: BANAN
Kläder just nu: trosor och bh ;b
Vad sa du senast: Godnatt då :)
Fisk eller badkruka: Firre
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du nåt instrument: Haha nej :)
Morgon- eller nattmänniska: Båda :P
Sparare eller slösare: Slösare!!
Bästa film: Step up för tillfället
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet!
Tror du på mirakel: Yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det gör jag :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: cirkus 2 st
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Absolut inte :)
Snarkar du? nopp
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Nja, rädd är fel ord. Tycker dom är äckliga bara
Äckligaste insekten: räknas fåglar som insekter?
Största svaghet: Får för mig saker som inte alls stämmer.
Det här är jag bra på: Plugga sate utan att lära mig ett skit ;b haha
Bästa bok? Ps jag älskar dig. Bölade genom hela boken så sjukt bra!
Vad vill du jobba som? Absolut ingen aning! får se vad som kommer :)
Chips, morötter eller godis? ALLT PÅ EN GÅNG! .
Pizza eller hamburgare? Max hamburgare :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan piercing men funderar på en till :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Stökigt!!
Gungar du på stolen? Jarå!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger utan kniv, vänster med kniv.
Gillar du att sjunga? Japp men det är de ingen annan som gör :D
Anser du att du är stark? Inte längre
Kaffe, te eller inget? Båda
Har du en besatthet? Vad betyder de ? 
Vad använder du just nu för skor: Så går ju inte att säga, jag använder ca 20 olika par
Favoritfärg på kläder: ALLA !


Senaste person som

Sov i din säng:
Förutom jag är de nog nickepicke
Du pratade med: irl mammsen och på datorn niklas
Du gick på bio med: ojdu, de va typ 100 år sedan, men pappa tror jag de var
Du gick på stan med: axa
Skällde på dig: Morsan för jag köpte ett par skor till (A)

Senaste

Låt du hörde:
A drop in the ocean
Film du såg: step up
Mat du åt: Baguette
Kram: axa
Puss: niklas
Känslan: As glad
Ilska: Har nog ingen ilska nu, elelr jo att jag hade lite mer pengar :)
Resa: Thailand
Glädje: Har inte kännt mig sur på länge!
Dröm: kommer aldrig ihåg mina drömmar
Personen du träffade: Mamma pappa lina och lisbeth
Personen du pratade i telefon med: Niklas
Personen du fick sms av: Niklas
Gången du åt en 7-eleven korv: Har inte ätit det någongång
Gången du var utomhus: igårkväll
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll
Saken du köpte: Jeans skor och skärp

Om dig

Namn: Anna Brynö
Ålder: 17
Sysselsättning: Går andra året på Gymnasiet
Bra egenskaper: vet inte riktigt!
Dåliga egenskaper: Vet inte de heller!
 Hårfärg: Mörkbrun nu, men är ljus normalt sett
Ögonfärg: blå!
Skostorlek: 38

Favorit

Färg: blå & lila
Mat: gul curry med kyckling och ris i thailand :)
Låt: a drop in the ocean
Ämne: biologi
Plagg: klänning, jeans, lite större tshirts , och allt annat =)
Skor: converse för tillfället
Ställe: spelar ingen roll vart, men med några/någon man gillar :)

Allmänt
Ska bli skoj:
Ja allt kul som händer antagligen :D
Ska inte bli skoj: Plugget :/
Sparar till: Resa i sommar!
Pålägg som gäller: Ost, men äter inte mackor så ofta
Önskar jag var bättre på: Att sporta och vara bättre i skolan
Dagens dryck: cola zero
Vad saknar du? Innebandy ..
Tre band/artister: Chris brown, Ryan Cabrera, Elliott Yamin
Vad har du gjort idag: Vaknat duschat sminkat klätt på mig och käkat
Var det kul? Lagom
Brukar du svära mycket?Haha japp!
Hur tidigt stiger du upp? ca 1.5 timme innan jag ska åka
Är det bra eller dåligt? Bra
Gillar du att slåss eller? Alltid skönt att slå en kudde , men inget annat!
Vad ska du göra ikväll? Ska va med Axa o sannis
Hur många timmar sover du per natt? ca 8 :)
Vem är snyggast i världen? hm , ALLA SOM KÄNNER SIG SNYGGA :D
Vad är det för veckodag? Fredag!!!
Är du uppväxt i stan eller på landet? Mellan, men jag kallart stan :)
Har du utländska föräldrar? Skåne räknas de ?
Vad lyssnar du på för musik nu? Allt !
Öl eller Vin? Vin
Vad längtar du till: Allt kul som ska hända :D
Vem hatar du: De som inte vågar stå för sin sak, Stå upp för vad ni tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0