Oh dear!

ja de kan ju tolkas som två olika saker om man inte är så bra på engelska ;b (oh rådjur eller oh kära nån) jag har ett par trosor som de är lite rådjur på röven så står de oh deer :P jag tycker de är lite kul iaf (A) haha

Äntligen hemma nu iaf! Började ju halv 9 imorse och slutade halv 5, its a killer day! förstår mig inte på han som lagt schemana men ibland har man tur och ibland inte :)

Är på ganska bra humör idag eftersom att jag ska få träna innebandyyyyy :D mohahaaa , det ska bli roligt roligt!

tänkte fixa lite med designen på bloggen nu, sen ska jag kika klart på 1408 :) Läskigt! Ni får komentera utseendet sen när det är klart :D !

hörs later puss tjao<3

_______________________________________________________________________________________
UPDATE!
Nu är jag klar :D Har ju inte photoshop längre, så headern vart inte så fin .. bilderna är inte så bra :/ Om det är någon snäll själ som vill hjälpa mig är du mer än välkommen! vart ganska nöjd annars (A) Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: axa

anna banana :) det var ju as bra ju. lite minner från thailand hängde med också :D!

2008-01-24 @ 19:03:19
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0