Lördag

Dagen började med slaaapp, åkte sen in till stan för att möta upp ingrid och gå o sola :) Råskönt! eftersom jag solade naken så brännde jag dessvärre min f*piiiip* :) it´s red!

Sen gick vi till hemköp för att handla mat, lovar vi gick säkert minst 10 varv runt och letade efter saker :) haha .. sen åkte vi hem till inkans nya place, mycket fint må jag säga! Kvällen spenderades där , senare kom även sofie så gick vi till willys och köpte godis , inte fel alls !

När vi kom hem satte vi till vår absolut mognaste sida och ställde oss i fönstret och vinkade till alla förbigående ;b

Sen satte vi oss i sängen och kollade på beck sista skriket tror jag den hette? när vi hade sätt klart den så gick vi hem till alex och gjorde ingenting ;b haha sen åkte jag hem för de va sista bussen. Nu sitter jaghär och kollar på final destination 2, Läskigt värre!

Tja baj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0