matcha träningskläderna ;D

Tjäääänaaarää ;D nu har jag varit och styrkegympat. Gympat med hantlar och gummiband! Gick helt okej, kunde dock inte vara med på pumplåtarna, det var lite tradigt. Men skoj ändå ;D haha!

Jag som är sån matcher hade på mig svarta shorts, gröna strumpor, svart tshirt med rött märke, svart/gröna skor, röda hantlar och grönt gummiband ;) STIIIILIGT ;D haha

Är faktiskt inge svettig alls så jag tänkte duscha imorgon, åååhh snuskoanna, men så får de bli idag :D tänkte lägga mig i sängen och kolla på the notebook :) Så fin film! man blir ju för kär ! tihi

Tjao for nao ;b (utala det annars rimmar de ju inte ;b)

Kommentarer
Postat av: axa

nej fan vad tråkigt. men jag kom ju på att sanan lär ju itne helelr kunna hon ska ju åka båt.
kändisen var joel kanebjörk :P haha!

2008-02-21 @ 22:47:33
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: Sanna

Du, om imorgon! Skulle precis berätta att jag tyvärr inte kan, Linda ska komma tidigare än vad jag trodde:( Det får bli bullar och semla en annan dag helt enkelt. Såg att du inte heller kunde..

2008-02-21 @ 23:09:06
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0