Woho äntligen fungerar det :D

Japp, alltså är det inte mitt fel att det varit blogg torka för blogg.se har inte fungerat. Idag har jag iaf varit på crawlkursen, första gången! haha riktigti roligt faktiskt :) Det ända han sa till mig var; Bra anna. Anna anna super bra!! de känns ju najs :) Höhö

Efter cyklade jag direkt iväg till innebandyn,suttit där och ätit apelsin och kikat :) var ju ganska många där vilket ser lovande ut inför cupen o så .. kan ju kanske gå bra om vi har tur!

Har svenska prov imorgon, på konstiga ord som igentligen är helt onödiga :S som tex; chikanera (förolämpa), bjärrt (en lysande färg), regretion (barnsligt betende vid konflikt), chavunism (fosterlänskt skryt) asså jag menar vem säger sånt? inte jag iaf!

så har vi historia prov på torsdag också, samma lärare i båda ämnena ofta hon lägger prov två dagar efter varandra då :/ galet!

ska sluta klaga nu och öppna min apelsin och börja plugga! tänkte lägga in dagens outfits först :)

ha en fin kväll , tjiiiing <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0