Torsdag

Tjoho ;D
Dagen började med gympa, jag var med och sprang :D första gången på 4 veckor!!!!!!!!!!! jag var iofs sämst i klassen men jag va ganska nöjd att jag klarade det överhuvudtaget ;b efter gympan var det håltimme i 3 timmar, då hann man med dusch lunch och plugg så ganska lyckat! sen började biologin, där vi hade redovisning och jag vart kalasröd som vanligt :( efter skulle vi ha redovisningen i engelskan fast vi slapp och ska göra imrogon istället, lite mer förberett! så det känns ganska bra ändå. Efter de var det matte som va så dryyyyyg, jag och Sanna räknade två tal på hela lektionen som va 1 timme och en kvart. sen åkte jag hem, home sweet home <3, med världens huvudvärk.  när jag kom hem har jag vilat och ätit, haha nu ska jag strax åka på innebandyträning :D , mkt roligt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0