Måndag

Var med på innebandyn idag i skolan :D fast fick gå upp kl kvart i 6, fy så trött jag va helt sjuuukt.. men hade ju bara historia och matte efter så de va luugnt :D fick fiskpanetter idag, de är jummie :) fast börjar tröttna nu eftersom att vi får de typ en gång i veckan. Hade ju ingen näringslära idag så vi slutade 5 över 2 :D så skönt att slippa stressa mellan .. då åkte jag hem och kollade på OTH <3 åh lika bra som vanligt :) Jag är kändiskär i Nathan, han e så gullig. Sen bakade jag och lina en kladdkaka så nu mår jag lite illa ;b haha, men den va god :D och så kollade vi på she's the man, råbra film!  har jätte ont i huvet så ska bestämma kläder till imrogon sen sussa :) Se yaah
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0