FREDAAAAG :D

Skriver en snutt nu ist för jag kommer nämligen inte hinna senare :) tog en sovmorgon till halv 12, kan ju ändå inte vara med på idrottssaken :( men ska faktiskt åka in till skolan till kl 11 för att äta lunch me niklas, snällt va ;D ?Har engelskaredovisning sen så jävla hemskt :( Jag vill inte! sen historia :(måste göra klart lite uppgifer nu som jag fick för att jag kom försent till lektionen :( sen hinner jag vara med ett tag på biologin sen måste jag åka iväg och fixa papper och sånt till MR :D Woh sen får jag väll fördriva tiden en sväng på stan för klockan kvart i 5 ska vi åka bussen ut till sara och äta mat och kolla på high school musical 2, jag DÖÖÖR av längtan :D kan lägga ut lite bilder imorgon :) Juste, nästa vecka tänkte jag börja med dagens outfit :) eller så många som jag orkar att lägga ut iaf :D
Have a nice daay :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0