Ingrid

Sov hos ingrid inatt de va myspys :D vi drack julmust åt 3 bullar, ett antal pepparkakor och en halv kladdkaka var ;b medans vi kollade på hsm och hsm 2 :) tihi!
  hann inte ta kort på något annat de tog slut så fort ;b

sen iaf gick vi och la oss :) dagen började med väckning kl kvart i 7, puuuh åkte därefter och tränade :) inte världens roligaste direkt, men de är ju också bra .. när jag kom till skolan hade jag två timmars håltimme! inte kul alls men den tillbringades med skinkis då blev de ju lite roligare ;) + att maten va väldigt god idag så de gjrode inget :D På historian så skulle jag lämna in min uppsatts som jag (&mamma) har jobbat väldigt hårt med ;b så säger hon att man skulle lämnat in den i fredags och att vi skulle få ig :O :O det hoppas jag verkligen inte, men vi får se hur det blir ..

på ledarskapen idag pratade vi om att ge beröm och få beröm, då kom jag på att jag har inte fått beröm på länge eller gett för den delen. Man ger ju oftast i matchsamanhang eller träning och jag har ju inte tränat sån träning på väldigt länge .. :/ saknar det!

På gymmet idag har jag :

? Haft sönder en hårfön

? Satt mig i en maskin som det stog "ur funktion"

? Sett 4 nakna tanter ( ejuw )

? spillt ut vatten över en maskin

? satt vatten i halsen när jag gick på rullbandet så folk runtomkring trodde att jag var trött efter ca 5 minuter

? Fått panik för jag trodde att någon hade snott mina nycklar och gått och frågat folk om dom sätt dom, hittade dom senare i min egen ficka.

lyckad träning ;b

ska sätta mig och skriva lite tränigslära nu, ha en fortsatt trevlig kväll!   baaaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0