Koh Lanta

Idag har vi varit pa batutflykt, vi hyrde en speedboat och akte till lite olika oar, stannade pa lite olika stallen och snorklade..

Sen pa ett stalle skulle man simma in i en grotta som va koooolsvart sen nar man kom ut pa andra sidan var det en super fin vik, det var varsta upplevelsen! Har bilder som jag lagger upp sen :) maste saga ocksa att de va sjukt laskigt att simma igenom grottan, jag hade panik hela vagen in mamma fick dra mig for jag vagrade simma sjalv :P pa vagen ut gick de lite battre for da simmade jag bara rakt fram och blundade sa fick mamma styra mig. Sen vart de liten pinsam grej, eftersom jag blundade sa sag jag ju inget sa tog jag tag i guidens hand och klamde ganska hart, Nar vi kom ut sen garvade han at mig .. men man far bjussa pa de kanske ;b


ni kanske vill se hur brun jag har blivit pa 1 vecka, dom har ju webkameror har pa de flesta cafeerna.. sa jag tog en bild. kanske inte varldens finaste men haha here you go :D

image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0