träningen!

Gahahh, jag glömde ju berätta om matchen! :D FAAN VAD BRA det gick! Vi förlorade med 3-2 och de gjorde sista målet när de va ca några sekunder kvar.. jag är super nöjd! Vårt spel va jätte bra och allt funkade kändes de som! Det var riktigt kul att spela! :D Woho!

Såhär trött var jag när jag kom hem(fast glad..):
 
japp, så kan jag också se ut.. mysigt

Nu ska jag hoppa i säng, ska dock ta med mig le computer och kika klart på filmen "he's just not that in to you" som jag såg nääästan hela på innan, hann inte riktigt klart.. SEN SKA JAG SOVA!

Godnatt, Puss!

Kommentarer
Postat av: Felix

CHELSEA ANNA! CHELSEA!!! :D Bra!! :D

2009-09-25 @ 23:15:03
URL: http://felixontheradio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0