Hektisk dag!

jaa, började då med skolan som vanligt :) Men det kanske ni förstår! Tre lektioner idag, ritteknik, analys övning sen analys föreläsning! Helt okej jobbigt.. haha slutade runt 3 så det var ju skönt ändå :)

Åkte hem fort som fan och sprang upp med mina saker och ner igen till bilen där Emilia väntade, drog till IKEA och köpte lackbord (soffbord) och lite ljus till mitt nya fat jag fick i inflyttningspresent :)

Ja, sen släppte Emilia av mig på Entré fick ca 30 minuter på mig att handla allt jag skulle ha! Panik.. Köpte iallafall:
-Träningsshorts
-Lackleggins
-Hårband
-Nagellacksborttagning
-Sminkborttagning
-Hårspännen
-Vantar
-A3-mapp
-Stift

Jaa, det var nog allt! Rätt bra på en halvtimme va.. Inte konstigt att mina pengar försvinner.. haha :)
Nu sitter jag iallafall här hos Emilia, har käkat här o så, ska strax iväg på träning i sundsbro-hallen därför passade de ju kanon =) Slapp jag laga mat idag också ;b haha.. så lat är jag..

Nej men som sagt, ska på träning vid 8 går väl runt kvart i ungefär :) Ska bli kul idag också, som vanligt!

Jag älskar innebandy :)

Hörs ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0