Första advent :)

Hej hej :)
Länge sen jag skrev (igen..) Just nu är det paus i wallander blodsband. Antar att det är fler som kollar på det! I fredags var jag och axa hos kim och kollade på idol och äääälskade robin b är kvar! Han är bäst :) Åkte hem vid 1 och sov, skulle nämligen upp 8 dagen efter då jag och mamma drog till huvudstaden.
Dagen innebar shopping och lunch hos kusin Magdalena som fyllde 25! Jag köpte mig en liten jacka, ett armband, ett par vantar och en väska! Visar bilder en annan gång orkar inte fota o sånt nu :)

Till Magda köpte vi en vattenkokare och tre krämer från the body shop! Uppskattat. I gengäld fick vi super god mat och visning av området och hennes nya lägenhet på söder! Fint fint :)

Vi tog tåget hem igen vid 4 eftersom att le familja skulle vara borta igen vid 6 och titta på ljusen i uppsala! Dock följde inte jag med eftersom jag var trött. Jag och Lina åkte till ica ist och köpte lite smått och gott och åt sedan thaimat som var kvar från fredags. GOTT! 

På tvn visades MGP junior, inge vidare program tycker jag men ändå lite mysigt att kika på! :) Idag har vi julpyntat och haft oss! Så nu är det juligt även i vårat hus för idag är det första advent. Det enda som saknas är den glada snögubben vi brukar ha på huset! haha man blir alltid så glad när han sitter där och vinkar åt en när man kommer hem! :) Han är dessvärre sjuk men pappa ska laga honom! :P

Nej som jag sa; mitt i wallander, TJAOOO!  

Grekland -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0