Senaste tiden i ett inlägg :)

I'M BACK!
Anledningen till att jag inte har skrivit något de senaste dagarna är aa från Söndas till Torsdags var det fotbollsskola(=jobbigt). I torsdagskväll åkte vi ner till Skåne för att fira midsommar, har inte haft någon dator där nere och inte heller känt något behov av den.

Men iallafall, i fredags var det ju midsommar :) Vi spenderade vår hemma i familjen Sterners stuga i Yngsjö. Vi käkade massa massa mat, sjöng snapsvisor, körde 5 kamp (vilket vi kom sist i ..). På kvällen gick vi ner till stranden och kikade på brasan och fyrvärkerierna som utan tvekan var det bästa jag sätt!!

Dagen efter var inte lika kul, det regnade och var soligt om varannat. Fanns ingenting att göra heller, fast på kvällen spelade ju Turkiet mot nått annat lag. Givetvis såg jag inte hela då jag somnade .. Mihi.

På söndagen cyklade jag och Emilia in till Åhus för att köpa ÅHUSGLASS :D (glass, glass, åhusglass äter vi i stora lass sen går vi på dass. Lassar ut vår åhusglass ) Yeah anyway, dom har ju tagit bort violglassen. Det var ju utan tvekan den godaste!! Ahh man blir ju så trött! Fick istället ta polkagris som dom förövrigt ändrat på så den är inte lika god som förut, men helt ok! Och knäck tror jag det var. Smakade som dajmglass, god :)

Vi köpte även lite chips och läsk tills matchen på kvällen, Emilia kom över och kikade i min stuga :) Hon hade med sig glass från midsommar också, undra på om vi var mätta när Millis gick hem.. Haha usch. 

I måndags tog vi vårt pick och pack och drog till Kristiandstad och shoppade, inte för att jag hittade något. Eller jo! Ett linne på cubus för 99 kr. Billigt .. Yeah var inte direkt på något shoppinghumör och hade inte något större behov av något.  

Vi åkte sen vidare till faaaaarmor i Bromölla :) Alltid mysigt där, god mat, goda jordgubbar. Sen gick vi och hyrde film, Elizabetown eller nått hette den. Med Kirsten Dunst och Orlando Bloom, helt okej tycker jag. Stannade kvar i soffan och kikade på hela filmen så, så dålig kan den inte varit!

I tisdags, eller igår om man så vill, så åkte vi till Halmstad där Lina (lillasyster) är och spelar fotboll med Upplandslaget. Japp hon gick vidare igår spelade dom mot Skåne och vann med 2-1. Grattis, Lina var dess mindre bra det var ju tråkigt .

Sen åkte vi till Ullareeeed ;D haha, alltid lika kul. Dock så missade vi en affär utanför med märkeskläder för runt 100 kr plagget. Billigt! Hittade också ett par vagabondskor lila med platå! As najs, det var strlk 37 men passade. Fast jag behöver inte fler skor, så det blidde inga. Inne på Gekås handlade jag dess mer:
- En vanlijparfym
- En hawaiian tropic tanning oil till spanien :)
- Två ansiktsmasker, en chocklad och engyttgeinpackning
- två deo's
- ansiktspeeling
- rakhyvlar och gel
- nagellack
- watermelon drinkmix (råball färg!)
- nagelklippare
- ögonbrynspensel
- mobilstrumpa
och en pinsett till Lina!

Efter vi hade shoppat åt vi as goda tacogrejer, sen åkte vi hem och kom hem vid halv 2 inatt :)

Det var allt som har hänt, ska fixa kameran och sen lägga in lite bilder också :)

Tjinkan! <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Glass glass Åhusglass, äter vi i stora lass, sen går vi på dass och lassar ut vår Åhusglass.

Hahaha Klockren!

2008-06-26 @ 17:21:58
URL: http://hannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0