Anna is sick

Jag är sjuk. Inte sjuk i huvet, utan sjuk ;p Mådde bajs imorse så jag stannade hemma från jobbet, ett klokt beslut av mig. Mår lite bättre nu faktiskt :) Ska jobba imorgon igen! Tjäna cash! ;b
Idag har jag inte gjort mycket nytta .. Har legat framför tvn och kollat på tv hela dagen, Systrar i jeans 2, fullt hus sen footloose (?), top model *2, my super sweet 16 *12 :P haha och nu sitter jag här.

Funny day huh? I
kväll kommer min lilla kusin frida, eller hon är ju inte så liten längre men fortf mindre än moi! :) Imorgon efter le work ska hon jag och lina gå på stan och köpa något åt farmor i julklapp :) ska även se om jag hittar något till mammsen och pappsen! :)

Har inget roligt att berätta, jag har inte gjort något kul har vart så trött bara ;b men hm , nej nu ska jag leta lite på internet efter något fint :)

Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0