tänk hur fel det kan gå..

.. när man ger sitt telefonnr till två killar på samma kväll!
Sa ju att jag skulle berätta något kul ikväll så här kommer det!

min kära vän emilia var med mig i yngsjö på midsommar där vi träffade ett gäng killar! tänker inte gå in på detaljer, men det slutade med att emilia gav sitt telefonummer till en av killarna. Senare på natten fick hon ett sms där det stog " hej snygging tack för ikväll, de va kul! Puss".  emilia svarar så glatt att "ja tack själv de va en rolig kväll! puss" de fortsätter smsa hela grekland resan (dvs två veckor) + två veckor till alltså en HEL månad! 4 veckor senare så var emilia i smögen med sin kompis sara när hennes telefon plötsligt ringer, " DET ÄR HAAAAN" panik. när hon senare svarar så visar det sig att det är en familjekompis som de var och åt hos INNAN hon träffade mig och grabbsen. Chockad var nog bara ett av orden man kan beskriva hennes reaktion med. tänk er själva röstskillnaden, killen från midsommar var alltså 88a och familjekompisen var 94a Hon har alltså smsat med en 94a i 4 veckor som dessutom är en kompis till familjen!!!!!!!!!!!!!!!! Hon var dessutom tvungen att träffa honom på familjemiddag 2 dagar senare.. Kan det bli pinsammare ?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0