Skolan, torsdag 12 december

Idag på gympan så hade vi dans ;D men jag hade inte med mig gympakläder därför att det skulle vara beep-test, och jag pallade inte det! men hur som helst var markus bäst på dansen, han rockade fett med sin manliga partner Andreas den stygge.

Skrivet av: Markus och anden ;D

Den riktiga anledningen till att jag inte var med var för att jag har ont i knänaaa, inget annat :P Men dansa går ju alltid för sig ! haha .. Efter gympan var vi och kikade på luciatåg, ärligt talat så var de inte toppen men de ställde upp iaf de va ju modigt ;b

Vad händer mer idag då? Jo, det är såhär att jag ska ha biologiredovisning kanske själv om inte Sebbe kommer och då är det iiiilla, för de vill jag inte !!!!

Nu ska jag tvinga mina två kompanjoner att gå till matsalen för att äta för jag är mega HUNGRIG!

ha en bra dag :D Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0