Oturlig bussresa

HAHA, vi skulle ta en buss som gick 32 från murargatan(hanna) så när klockan va typ 40 hade inte bussen kommit än, då börjar man ju lacka liiiite eftersom att andra bussen gick 45 från centralen! Då kommer en UB- bil från ingenstanns o ba hoppa in jag kör er istället för bussen den är försenad, vi ba jahaaa och hoppade in ;b Han va super trevlig haha, men vi hann dock inte till bussen som åkte när vi kom springade! Då fick vi vänta 14 minuter på 5an! vem orkar de lixom?! så fick de iaf bli.. När jag satt på bussen så ringde mammsen och erbjöd mig hämt från ica och vem tackar nej till de? inte jag iaf! skönt att slippa gå och nu är jag hemma iaf :)

Imorgon är det sovmorgon, skööönt :) ska spela upp pjäsen imorgon de första på morgonen, haha undra hur de går ;D kanske spelar in nån film, vi får seee :) hade ju varit lite kul :D

ska nog sova nu så man orkar med morgondagen också !

Puss och Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0