onsdag!

Haha pjäsen gick bra från min sida, men sen var det ju folk borta så de vart lite kaos, men aa nu är det över iaf ;b !
Historia provet är nu också avklarat :D PUH! gick bättre än förväntat!
var på stan en sväng med Lina efter skolan, alltid trevligt :) köpte dock inget.. måste hålla mig ;b

haha imorgon är det ju lucia och min syster ska gå luciatåg på sin skola så ska hon läsa den här dikten;

"ljungfru maria fuktig och våt skriker till josef att nu är hon kåt, dom springer till ladan och har lite kul, det är anledningen till att vi firar jul."
haha fy fan va pinsamt ;b


HÄR ÄR ETT BILDDEVIS PÅ ATT DET INTE ÄR JAG PÅ DEN BILDEN INNAN (tillägnat alla i min klass)
hoppas ni ser nu ;b ? vi är inte så lika .. haha!
image357

ikväll är det ju top model finalen :D man vet ju nästan vem som kommer vinna men vi får se jag hoppas på margarita :)

ska kika på OC nuu :) Skriver mer senare , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0