blä för prov !

Känns just nu som jag kan komma hur mycket saker som hellst som är viktigare än att plugga inför provet på onsdag, till exempel att skriva här..

Anledningen till att jag lägger upp dessa bilder är för att på den tiden var fotbollen så himla rolig, man spelade för att det var kul inga krav alls ingenting sånt. Nu finns det inga lag där man inte sattsar.. Vill ju börja igen, känns lite tomt att bara sluta efter 12 år .. Men det finns ju inga lag att spela i som inte sattsar :S Någon som vill ha mig ? (A) ( när jag blir hel dvs)

image350
Lovisa, Ida, Tove, Lina, Johanna, Amanda
Paulina, Josefine, Anna(jag),Hanna, Alexandra, Lotta och Alexander! :)  
image351

Trion, Lina, Anna och Hanni ;b

10 år sedan ;D

HAHA DEN MEST JÄVLA LYCKADE BILDEN JAG NÅGONSIN TAGIT :D HAHA ! kan inte sluta skratta ;b
Sorry tjejer men ni är ju så jävla heta i värkligheten så de gör inget :D
image352

Kommentarer
Postat av: Felix

Liten snygg fotbolls målvakt där tycker jag (A) :)

2007-12-11 @ 14:32:52
Postat av: LinaJ

Lillen är faktiskt alexander, så länge sen vare :p

2007-12-11 @ 16:22:07
Postat av: Anna

Haha shit , va de så länge sen :O kommer ju nästan ihåg de där ;b!

2007-12-11 @ 16:27:37
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0