Äntligen fredag ;D

aEfter idag är det bara en vecka kvar sen har jag gått ett halvår i N2id! helt sjuukt!

haha imorse när vi skulle va på johannesbäck så tog sannisen fel buss så hon kom helt åt helvete typ, fick gå ut och leta efter henne.. men då så hittade hon haha ingen förstod men hon va ute typ 1 timme i regnet och jag ca 30 minuter och letade ;b så kan de gå :D haha.
det va super god mat idag i skolan! Snitzel, potatisgratäng, beanesesås och efterrätt :D haha , jumie!

Skippade matten idag som var sista lektionen och åkte ner på stan med axa, köpte ett par svarta byxor från newyorker som jag tänkte ha till thailand :) och ett läppglans som smakar melon :D ! sen skulle jag kolla när hon skulle sminka sig på makeup store, men då fick man tydligen inte kolla :S så då åkte jag hem ist! fick vänta på bussen ca 20 minuter :( jobbigt läge!

nu är jag iaf hemma och väntar på att idol ska böörja :) vem tror ni vinner?!
jag tror Marie vinner faktiskt! men de kan ju verkligen bli vem som hellst av dom två, så vi får se ska ju bli spännande :D

Prick idag har lillJenny varit borta i 100 dagar, vi saknar henne här hemma  ju :) <3

justejuste, idag så kom pappsen hem med en locktång till mig och lina :D tackar de uppskattas :D !


 - nya brallorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0