Skor


Silvriga skor från skopunkten
storlek 39
pris 50 kr
nypris ?
använda en eller två gånger

sailor skor från din sko
Storlek 38
Pris 50 kr
Nypris 350 kr
Använda en del men är i fint skick!

Sneakers från la coc
storlek 39
pris 50 kr
nypris 700 kr
använda en del men är i fint skick

klackar från skopunkten
storlek 39
pris 30 kr
nypris ?
använda en gång



För att köpa skor så komenterar du detta inlägg och skriver vilka skor du är sugen på, skriv även din mail adress så skickar jag ett mail med mitt kontonummer där du sätter in pengar. Så fort jag ser att pengarna är på mitt konto så skickar jag skorna till dig!

Frakten för alla skor är 30 kr/paret. Jag bor i Uppsala om du vill möta upp mig och få skorna på de sättet så kostar frakten givetvis 0 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0