Jeans 50 kr styck!




Jeans från levi's
storlek 29


svarta jeans från vero moda
storlek 38


Jeans från d&g (Thailand)
storlek 28


Jeans från thailand
storlek 27


Jeans från vero moda
storlek 36


jeans från g-star (thailand)
storlek 27

shorts från en affär i Spanien
storlek 38
pris: 30 kr


jeans från blend
storlek 27

Lila chinos från Gina tricot
storlek 38

Nypriset är helt olika på alla jeans men ligger på mellan 200 kr och 600 kr. Är du intresserad av ett eller flera par släng iväg en komentar där du skriver din mailadress så får du ett mail av mig med info. Du sätter in pengar på mitt konto och när jag ser att pengarna är inne så skickar jag iväg byxorna!

Frakten ligger på 30 kr/jeans, blir givetvis billigare om du väljer flera jeans (eller annat) och samfraktar. Jag kan även möta upp dig i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0