Onsdag

Hej! :)
Hade massa bra att skriva och massa tid att skriva det på innan idag, men nej då funkade det ju såklart inte att logga in! typiskt va! idag var det min lediga dag :) Jätte skönt faktiskt!

Såå, jag flyttade min tjocka rumpa till bussen och drog ner till nautilus i stan. Äntligen tagit tag i det där gymkortet! Nu ska jag ligga i fram till sommaren! så de så..

Köpte med mig lite frukt hem så såg jag och lina på harry p, dessvärre somnade vi båda när frukten var slut.. synd!

anyway, kom precis hem från dans fuego på friskis, rätt skoj! svettigt! aa, så kan man väl sammanfatta de och mycke shake såklart!

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen är det bb! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0