Hej hopp!

Idag är det tisdag och jag har jobbat 9.45-18 :) rätt skönt pass för då slipper man stäääänga! sista timmen är rätt seg. Idag har vi haft jääääätte mycket att göra! Så jag va ju helt svettig när jag åkte hem. typ! I helgen har jag haft full upp på ett bra sätt! I fredags var jag och Elin på bio, igen jag vet! Blev pirates of the carrabean eller hur de nu stavas.. den sög balle. Om man får säga så? nu sa jag de iallafall..

I lördags blidde de jobb och sedan var tjejerna här och badade i nya utejacuzzin så sjukt skönt var det! Sedan drog vi ut en sväng och dansade! I söndags var det dax för jobb igen, både öppning och stängning! Sen följde elin med hem och kikade på film och åt mat och badade igen.. Ännu skönare den här gången för de va varmare :)

Sen sov elin här så de va inte så läskigt att sova! sen var det jobb igen på måndagen.. och nuuu är det tisdag va va!

nä, fixa nån bild kanske? Vi hörs va puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0