Tidsinställt inlägg!

Blir så förbannad för att de inte går att blogga från min telefon, eller ja så förbannad blir jag ju inte men det är tråkigt!

Just nu är jag på jobbet (skrev detta inlägg igår om ni läser de idag :) ) (haha va?) Ska jobba till 4 sen träffa Elin och Matilda på stan och fika. På kvällen är det träning igen, om jag kan gå dvs!

Har lite svårt att ta mig ner för trappan, vi körde styrka och träning idag första gången på länge och det kändes! Nu har jag inget mer att skriva förutom att ni är SÄMST på att komentera! Sämst.. :(

jag skriver en massa massa, och ni kan inte ens skriva hej? mhm tänk på de!

Puss och kram vi ses på staan (rimmade inte ens.. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0