Lördag!

Heey!
Hur mår alla idag? Jag är lite bakis, men ändå helt okej!

Vi ska snart, eller snart och snart vid 3 dra iväg och spela curling! de ni, ska bli as kul faktiskt! Vi möter familjen rydén och förlora finns inte på kartan!

mamma och lina kom hem igårkväll också från London. Gissa om de hade shoppat, jag är så avis.. men jag fick en del saker jag med :) Två armband, ett linne, en primer från mac och trosor från primark :) Så jag är nöjd!

Ska fota detta nu och sen sno lite av linas smink innan hon kommer hem och hoppas att hon inte läser detta :) mihi! (mitt är hos Matilda..)

Hörs latero, ska fixa ännu mer outfits today! Håll utkik :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0