Ny vecka!

Hur mår du idag? :)
jag mår bra! har precis, eller precis och precis.. de slutade 21, tränat iallafall! Det blev ett gympapass här nere i uppsävja skolan. Jätte bra pass! Efteråt körde jag lite yoga på min wii balaceboard.. haha jag vet, jag yoga lixom.. Men de gick rätt bra faktiskt! :)

Nu ska jag kika på något avsnitt av hellcats sen sova! Imorgon är jag ledig så då tänkte jag åka ner till gymmet och springa lite och styrka lite och kanske simma lite om jag orkar och avsluta med lite sol :) Ska bli skönt!

Har gjort en beställning från hm med lite bikinis bla.. och nu står de att de har packat i 3 dagar?!? hur lång tid tar det att packa egentligen? :P

Jaja, nu; Hellcats som sagt! :)

Vi hörs vänner puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-04-04 @ 23:25:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0