Vilka går vidare i idol?

Hej!
vad har ni gjort idag?
Idag har jag satt upp min hylla där jag placerat mina fina skor så jag kunde sätta de mindre fina i garderoben ist för att ha de slängda underst för de inte fick plats! Sen har jag ställt ut min klädställning också, det är nice! :)

Imorgon ska jag till körskolan vid 11.15 sen är det dax för jobb igen, 15-20 :) Ska bli kul! Efter det är det raka vägen till träningen! Fullt upp med andra ord! Jag som hade tänkt plugga teori, men det får jag ta en annan dag.. På onsdag åker jag till Gillinge halkbana och ska sladda lite.. Scary, fast jag har ju redan gjort de en gång så jag är inte så nervös ;b

Nu ska jag kila ner och hämta lite te och sen se idol vilka som får gå vidare! :) Vilka tror ni?

Sov gott, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0