UP!

Hej!

Så tråkigt nu när jag jobbar att jag inte har några roliga outfits att bjussa på.. har jeans på mig och en stor mysig tjocktröja, cyklar till jobbet och drar på mig min blåa piké tröja och sedan byter jag till min mysiga tjockiströja igen när jag ska cykla hem.. och så var de med det! På kvällarna är det ju oftast träning och då har jag inte heller några roliga outfits!

Shoppar inget heller eftersom jag har lite halvt shoppingförbud.. Mamma tycker att jag handlar mycket.. and i love it.. :) Köpte föresten en ny foundation och sminkborttagning men de är ju inte så kul..

Men hörni, nu ska jag kika på UP! det var länge sen, den är så söt :) Men juste! Jag ska göra om litegranna i mitt rum (och utanför) ska sätta upp en ny bokhylla, ett nytt skivbord (eller okej ta tillbaka mitt gamla som lina snott) skaffa ett nattygsbord, en blomma och en väckarklocka! :)

ska visa bild senare när de är finito :)

Men nu; film! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0