Tisdag den sista november

Hej!

Idag har jag hunnit med en jävla massa! Började med att vakna, mhm bara de lixom. Hämtade min balklänning, for mot jobbet med en sväng förbi stan för att inhandla handskar till balen och lite smink. Jobbade sedan 4 timmar och åkte sedan tillbaka till stan och handlade ett halsband också! Därefter åkte jag och Elin hem till sommaro och kikade på resor..

Som det ser ut nu så blir det resa till Jordanien i januari, rå nice! :)

Iallafall så åkte jag på träning sen och nu har jag duschat och provat klänning, handskar och halsband! Känns knäppt att va så finklädd men de är ju fint så =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ut min bok sen ska jag sova så sjukt gott... Mjau.

Godnatt mina kära! Puss

imorgon är det första december, det betyder julkalendern :) Hotell gyllende knorren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0