Jeffery campbell

Hej!

igår var jag på stan och köpte 3 klänningar.. 2 st från lanvin for hm och en från vanliga hm, det slutade på 3175 kr..

Ska fota klänningarna senare, när jag fixat mig och sånt :) ska på oskar linnros ikväll på katalin! ska bli sjukt roligt! :)

men de jag ville säga med detta inlägg är att jag älskar jeffery campbells skor. Dom är så sjukt snygga.. Kolla in de här bara;
Bondi Shoe SEK 1549, Jeffrey Campbell - NELLY.COMPixi Shoe SEK 1549, Jeffrey Campbell - NELLY.COMKayla Shoe SEK 1669, Jeffrey Campbell - NELLY.COMAlexa Shoe SEK 995, Jeffrey Campbell - NELLY.COMBaez Shoe SEK 1895, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

det är nästan så jag dör inombords för att jag inte äger dessa skor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0