hej mina vänner!

Kul att se att mina läsare hängt med trots saknad av nya inlägg! kan inte lova en förändring för jag jobbar så sjukt mycket och när jag väl är ledig då latar jag mig eller pluggar körkorts teori. Sa ju innan att det är great med tidsinställda inlägg och japp det är det, men man ska ju ha tid att skriva dem också :)

Ni har ju missat en hel del i mitt liv nu, jag ska iallafall på bal den 3 december! great :) ska bli kul! och nu har jag även köpt en klänning så de känns lite bättre. Var borta hos sömmerskan nyss och lämnade in den, nu är det bara halsband och handskar som ska fixas! Och en fin frisyr och smink? har något något bra tips? help...

ska se om jag hittar bild på min klänning också! så ska jag visa den :)

mennu ska jag plugga lite körkorts teori! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0