Vaknade av att jag skrattade...

Hejs!

Måste börja med att säga att jag drömde en sjukt kul dröm inatt, vill inte säga så mkt mer men den va kul! Jag skrattade när jag vaknade :) haha.. alltid har jag knasiga drömmar, kanske ska börja skriva upp dom i en bok när jag vaknar.. Hade varit något!

Ikväll är det poolparty hos Lina, ska bli sjukt kul. Dock lite tråkigt väder, har regnar hela morgonen.. Ser ut att klarna upp lite nu iofs. Jag hoppas på fint väder ikväll, är sugen på att bada! :)

Ska strax hoppa in i duschen sen plugga lite matte och äta!

Vi hörs senare, puss och kram

P.S Vad hände Anna Bergendahl? var det din lilla sång som var dålig? va? va? hm, var det kanske converseskor till en finklänning? hm, va? ja det kanske du skulle tänkt på va. Första året sen någonsin som Sverige inte är med, vi skulle skickat Peter Jööööööback! tack för mig. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0