en lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ingen

Vad tycker du om kärlek? det är fint

När kramade du någon sist? kramkram, minns jag inte men mys på bussen påväg hem si

Saknar du någon speciell person?
saknar mina uppsala vänner som jag inte träffat på år och dag!

Har du svårt för att bli kär? Japp är rätt kräsen, uppenbarligen..

Är du singel? si

När fick du senast en komplimang? Idag i guess

HAR DU NÅGONSIN:

 

Varit medvetslös: Vid mina operationer, om det gills?

Hånglat med nån riktigt ful:  japp

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja

Gjort något riktigt dumt? Ja, vem har inte?

Gjort något du verkligen ångrar? Hm, att jag åt dom 5 sista godisarna nyss.. blä

Åkt ambulans? Japp

Gjort nåt olagligt? VI ÅKTE UTAN SÄTESBÄLTE PÅ BUSSEN.. gaahhh endre döda oss

Fått din mamma att gråta? nä, hoppas inte de

Slagit ner någon? Nej absolut inte

Skämts över dina föräldrar? Haha ja, som 15 åring gör alla de ;b

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp

Tar du droger? Absolut inte!

Dricker du? Japp

Vilka kläder sover du i? Trosor

Vad hatar du verkligen? Fåglar och bananer!

Är du ensam nu? jag är alltid alone.. :(

Vill du gifta dig? Japp det vill jag

Vill du ha barn? Japp

SENASTE PERSONEN SOM: 

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Mamma och Kajsa och resten som var i hallen när vi mötte södradal

Fick dig att gråta? Hon jäveln som klippte av mitt hår. GAHHHHHH

Du delade en dricka med? Emilia smakade min pärondryck

Du gick på bio med? Emilia

Skällde på dig? Oj, ingen aning minns icke

Sa någonting till dig och vad var det? Hm, killen som jobbar i kiosken sa; Hej hej! :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU: 

Gråtit? Nope

Kramat någon? Japp

Pussat någon?

Köpt någonting? Japp ett par snygggggga skor! ett par tights, en sjal, en ring och hårband.. samt mat

Sjungit? Japp, jag och Emilia underhöll bussen.. eller iallafall oss själva

Saknat någon? Ja alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0