Dax för nytt kalajs!

Hej!
ska strax iväg på kalas, idag igen. Är mycke pågång nu :) Idag blir det till Isak som fyller 4 år. Ikväll bär det däremot av till limhamn och lagfest/klubbfest! (flest från vårt lag som kommer, love it)

Ska bli riktigt kul, går inte att ha tråkigt med vårt lag vi är så roliga! :) Var super kul igår också, vi var hemma hos Lina i Arlöv på poolparty, fasten att det var lite kallt för att bada så trotsade jag och Emilia vädret och hoppade i och ja det var kallt. IS KALLT!

Vi borde ju dock vara vana efter alla år i Yngsjö.. Där är det kallt oftast ;b Nu var det ju dock inte så varmt i luften vilket gjorde att det var aa, kallt som fan. vi badade iallafall.. Kajsa har fotobevis om ni inte tror mig.. haha

Vi körde även sanning och konka, fast med förgjorda frågor eller vad man ska säga.. Är riktigt kul! Bäckström ringde en taxi och frågade efter sin morfar som hon glömt i taxin... jag visade min cameltoe samt min fina catwalk nästan alla skíckade roliga sms och ja, underbart! Älskar mitt lag!

Nu ska jag klä på mig, blir nog shorts, linne och någon jacka :) Vi hörs latero!
Puss och kram


i förrgår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0