Top model it is

Hej svej :)

Idag har jag varit i skolan på en mördarlektion a la 5 timmar.. de ni! Gjorde dock inte så mycket ;b satt och ritade lite slappt sådär bara.. så ganska chill ändå :)

Nu kommer jag på mitt favvis program som går varje vardag klockan 4 :) TOP MODEEEEL.. eller de är väl inte favoriten men en av dom iallafall :)

Ikväll är det dax för match, KFUM mot Malmhaug klockan 8 u-lagsmatch! Spännandeeee :) haha
I HOPE YOU WILL BE THERE! :D

Efteråt ska jag nog äta lite godis eller chips, har faktiskt inte ätit sen i lördags så jag har varit duktig! Bara en bulle när jag och HL fikade och detta är framsteg för mig!! Ska ni veta.. jag som är sockerberoendeish ;b


18 dagar till paradise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0