Solsken idag aswell :)

Hej såhär på morgonkvisten.. Oj kvart i 10, kanske inte så tidigt ändå ;b haha

Ska röra mig till skolan snart, börjar vid 10.. Sen ska vi göra klart allt till delredovisningen imorgon.. Så kan de va, sen efter de ska jag kila till Maxi och köpa batterier och hårfärg! Det behövs, mitt hår är olika färger just nu. Men det är ju snyggt de med ;b

Ikväll måste jag även städa.. .Diska lite och dammsuga! Så ser min dag ut! Det är SOLIGT idag också! Så sköööööööööööööönt :) nä nu ska jag pysa till skolan!
Vi hörs, puss och kram


har tre ringar på mig idag, har typ inga i silver.. Det vill jag haaaa! Kanske ska åka ner på stan typ lördag? ja kanske.. äsch hejdå! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0