påskägg i dubai?

Jag har ju inte bloggat på ett tag nu (4 dagar) för jag har inte orkat och inte heller haft jätte mycket tid. I lördags kom min mamma då var vi på entre och shoppade lite, blev en skinnjacka som mamma tog med hem sålänge, en halsduk och lite strumpbyxor o så.

I söndags var jag i skolan, ja på en söndag.. var lite skolarbete som skulle fixas. Fick en del gjort men inte allt.. På onsdag är det redovisning, jag är nervös!

Ja och nu ska jag lägga mig i sängen och läsa eclipse.. :) Me like!

p.s om en vecka är jag framme i Uppsala och imorgon om en vecka är jag i Dubai, kan det bli bättre?!?!?!?! Nja tveksamt..
Dock så kom jag på en sak, jag är i Dubai över påsken hur ska jag klara mig utan påskgodis?

Jo! Jag är så smart så kom på en bra idé, jag ska packa ner ett påskägg :) väskan är ju ändå hyffsat tom på ditvägen. Im brilliant :)

Nä som sagt, bedtime :) Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0