Häxdröm

Glömde berätta att jag drömde en dröm inatt som var jätte läskig, och ja den kommer säkert inte låta så läskig men jo det var den..

Jag och någon annan (minns ej vem) blev inlåsta i en häxas hus, ett jätte stort hus och läskigt ofc. Så när man rörde henne med en sax så brände hon sig men så fort man tog bort den igen så blev såret läkt. Sedan skulle vi försöka fly och jag sprutade linsvätska på henne för att hon skulle smälta.. men det funkade icke..

Sen fick vi göra massa uppdrag i alla rum och alla var ju jätte läskiga o så.. men efter 3 så vaknade jag för jag va så jävla rädd ;b haha

Minns inte precis uppdragen just nu, men vi va inne i någon gamal barnkammare o så.. Usch!

Nä som sagt dusch! Puss puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0