Godnatt my loves

Gokväll bloggen!

Har precis duschat och ska strax krypa till sängs.. mysigt

Imorgon blir det jobb med projektet igen, jag är så less så less så de finns inte.. Bläää hoppas allt blir klart imorgon så vi inte behöver jobba på söndag också. Så att endast måndagen räcker.. hoppas..

Iallafall så har jag bokat biljetter till Alice i underlandet på lördag, för då kommer mammsen ner. Vi ska käka mat och sen gå på bio! Mysigt! Så ja imorgon blir en tuff dag.. Skolan först, sen måste jag hämta ut biljetterna och sedan städa. Och ja sen gå och sova/dö.. haha

Inte speciellt kul kanske.. jag är så trött så trött..
dax för sovning. Godnatt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0