Ett nytt paket :)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)
Wazzuuuuup? hihi

Idag har jag fått ett paket, ett till! Idag var det en abtronic x2 som låg i.. Man skulle dock ha batterier så får prova imorgon istället!

Har tillbringat mesta delen av min dag i skolan, var där redan vid 10 och kom hem halv 5 cirkus.. Åkte till maxi handlade mat och sedan lagade jag korvstroganoff :) Smaskens!

Åkte sedan till träningen, bussen var då försenad jätte mycket så tog nästa 2an ist.. DRYYYGT! kom sent till träningen också, men de gjorde inte så mycket!

Kunde inte vara med jätte länge, fick jätte ont i mina ben.. Vet inte vad som har hänt.. De kändes typ som jag va förlamad på något konstigt sätt.. Vet inte hur jag ska förklara, ONT ONT ONT iallafall och det är inte mycket bättre nu. Men det har hänt förut and here I am, så de blir nog bra tills imorgon :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss puss

Träning med Frötuna IBF f 90 LONG TIME AGO!
f.v. Linda, Hanna Lisa, Therese, Anna, Ellen, Karin, Ingrid.. Söta vi är va ;b haha Gillar starkt alla olika färger.. ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0