Dear John

Hej!

Idag har jag varit och badat med Elin, Gustav och Berra i fjällnora. Skönt skönt! och ja, vi badade faktiskt också! :) det var nästan skönt när man väl doppat sig! så ja, sommaren är här :) mihi

Nu när jag kom hem var jag trött så la mig och kikade på Dear John och jag blev faktiskt lite besviken.. :( Visst den var bra, men det hände inte något som var så speciellt så det var mer bara en film, om ni förstår vad jag menar... mh

Nu tänkte jag faktiskt ut och springa tror jag, ska på träning imorgon med hagunda och eftersom jag inte tränat på två veckor så kanske jag ska röra lite på mig iallafall... ;b haha


channing tatum är ju förjävla snygg. Hade inte bangat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0