Anna matilda brynö


föddes 1990 i Uppsala, döptes i Vaksala kyrka. Bodde i årsta några år. Tre år senare dvs 1993 ploppade lilla lina ut. vi blev en stor familj (mamma lotta, pappa anders och lilla lina) flyttade till nåntuna där jag spenderade mina kommande 17 år. finfint, fick många kompisar på kojan och på myrgången och på nåntuna skolan. trivdes med livet. vi busplingade och sprang, lekte mörkkurragömma, sov över och en miljardmer saker. i första klass började jag min fotbollskarriär. danmarks if vi var utan tvekan bäst. ingen protest. började på sävjaskolan, 6A. tråkig klass. började spela innebandy i frötuna och började förlora matcher för första gången, min vinnarskalle kom fram. Bytte till fotbollsklass året efter, greeet. Sjukt rolig skoltid. Har mina bästa vänner därifrån. Efter högstadiet bar det av till itg. inget jag är stolt över och vantrivdes där. bytte då till celsiusskolan, helt underbar klass. blev två bra gymnasie år. Tog studenten för lite mer än 1 år sedan, vill det igen! efter sommaren tog jag mitt pick och pack och flyttade till malmö. gillade inte skolan så värst. gillade innebandylaget mycket mycket mycket. helt underbart lag, går inte att beskriva. kommer sakna er så mycket för nu så flyttar jag hem igen till uppsala. nyligen fyllda 20 år och livet leker. älskar mina fina vänner och min familj. nä nu är det är dax för jobb. någon som har ett åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0