Två mål från miss brynö och ny match på söndag

Hm, matchen igår slutade 4-3. men nä där sätter vi fan inte punkt, haha Jag, Anna Matilda Brynö gjorde två mål! två! Jag som inte gjort mål sen jag kom tillbaka från skadan. Och nu tvåå, måste ha lossnat något. Jag är glad iallafall! Jag och Kajsis spelade bra ihop =)

Match imorgon igen, då får vi se hur det går. Motståndet är Palmstaden från Trelleborg. Scaary..

Idag har jag spenderat hela dagen åt att plugga, har även hittat min Kalle B. Den är visst hos Pernilla ;b ska åka dit och hämta den nu, samt köpa lite chirre på vägen hem :) hihi, är ju trots allt lördag idag! Ikväll ska jag mysa eftersom de är match imorgon, ska även upp rätt tidigt för att plugga innan också! ett måste faktiskt! sådeså..

Idag har det varit strååålande sol här i malmö, har tom haft solbrillor på mig när jag pluggade (ville ha persiennerna uppe och då blev de så soligt så man inte såg något..) haha ja svårt de där ;b


jag idag, myströjan på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0