Söndag igen :)

Hej!
Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Sov länge, skönt för det var ett tag sen! Välbehövt. Sedan blev det frukost framför två filmer som var lite halvbra.. High school filmer så jag kan väl inte säga att dom var dåliga ;b

Fired up och i love you beth cooper hette dom iaf! Ifall någon av er skulle vilja se dem :)


Efter det var jag ute och gick en sväng i snödrivorna.. Lättare sagt än gjort måste jag erkänna ;b När jag kom hem var det dax för lunch, turkisk yogurt med flingor och honung framför två one tree hill.


Nu senast har jag varit och solat, jätte skönt! Jag måste ta mig utomlands i sommar, någon som är på!?

Nu ska jag nog sätta på den tredje filmen för idag, blir bring it on fight to the finish! Nummer 5 :)



vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0