Screaaaam 2

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej my friends!

Ligger nu här i min utvikningsbara soffa utfällt med filtar och kuddar och täcken och har det så myysigt! :) Kollar dock på scream 2 vilket drar ner mysfaktorn en aning ;b

Är leeeeeeedig imorgon vilket är uuuuuuuuunderbart! :) Gotta love it!

Kajsis va här precis eller hon var tvungen att åka för ett tag sen eftersom hon inte var ledig tomorrow ;b höhö, synd :) Nä men alla kan ju inte ha det braaaaa...

ska ner till city, höhö nä menade självklart stan och shoppa en present :) Sen får jag väl även städa lite granna i min lilla lägenhet och sedan kommer HL och ska bo här ett tag! Frågan är hur vi ska få plats med alla våra saker ;b mina får knappt plats här lixom ;b men de löser sig alltid!

Nä hörni, back to skräckisen!

idag bjuder jag på tavlan jag målade i 9an :) (ja det är meningen att den ska vara lite sne!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0