Löningsmåndag!

..... fast jag fick inte min lön :O
hejsan hoppsan!

Idag har jag gjort så mycket så ni aaaaanar icke! Först och främst skolan 10-15.00, sedan när jag kom hem satte jag igång och storstäda hela lägenheten! och fint blev de ska jag säga :) bara dammsugningen kvar men de skulle HL göra.

Sedan gick jag till de nya solariumet jag har hittat här i västra hamnen :) Efter det så lagade vi mat; korvstråganoff med ris. MUMS! blev matlåda tills tomorrow också, perfekt!

Sedan var det dax för outsideeeers eller först kollade vi på hm och så beställde vi tandblekning :)

På fredag ska jag köpa nya skor.. mamma eller pappa om ni läser så skämtar jag bara.. typ

Nä hörni, oth!!! <3

Bye och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0