SOOOOOOL!

Vaknade av solen idag, hur vanlig är de på en skala?
Blev så sugen på livet så jag gick ut på en promenad i en halvtimme och behövde inte ens jacka! Hade en tjocktröja och mjukisbrallor och frös inget alls.. Fantastiskt! Sjukt skönt var det, snön börjar smälta nu också, snart är all borta förhoppningsvis :)


När jag kom hem åt jag frulle samt pluggade.. just nu har jag pluggpass, välbehövligt! Ska börja strax igen, det känns ändå helt okej. Det är skönt, sen vet man ju aldrig hur tentan ser ut.. Ibland har man tur och de som man pluggat på kommer och ibland kommer de man kanske bara läst igenom en gång.. De löser sig!


Ska äta lite lunch now, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0