nytt nytt nytt! :)

Hejsvej :)
Idag började skolan vid 13.00, en lektion till 15.00 sedan drog jag mig ner på staaaan :) Shoppade idag igen, fy anna men nu är det bra för ett tag! de lovar jag (A)
Köpte ett par skinnbrallor och ett par boots. Idag har jag fotat, så nu ska jag visa för er :)

skinnbyxor- kappahl 399 kr
boots- scorett 650 kr (halva priset!)
tshirt- lindex 199 kr



rött läppstift- meybelline (kicks)

Och en sak till, på sista bilden är det ju nitar på koftan. Dom har jag satt på idag :) blev snyggt faktiskt!


väska-299 kr från gina tricot

tunika-129 kr från gina tricot

Time for outsiders! Puss

Kommentarer
Postat av: HL

FINA saker, Anna! Skorna var ett riktigt bra köp!!

2010-02-08 @ 21:44:11
URL: http://vivandrarvidare.blogg.se/
Postat av: elin

fint fint fint, älska allt

2010-02-10 @ 09:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0